Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 81, Skoldags!

Tid: 21.49
Datum: 18 dec

Hellu Hellu!
Sitter och snackar med Sebastian på min gamla msn just nu, var länge sen man snackade med honom så man ska ju passa på när han är online. Annars så sitter jag inloggad på min bank. Har precis fört över 100 kr till mitt sparkonto. Så nu har jag 8500 kr där :D men kommer dras 1500 + 600 också men funderar faktikst på att skippa 600. Annars så kommer jag bara klara mig på 900 kr till den 18 Jan. Så får hoppas att man får pengar av mor & far, och mormor & morfar i julklapp,men äterstår att se. Imorgon så skall jag iallafall köpa en klänning som jag hittade på Wear it idag som jag tänkte  ha på nyår :) får se om jag köper den direkt efter avslutning med syster.

Annars idag så har jag vart i skolan från 09.00 till 11.00 städade lite och glott på en tråkig julfilm. Jobbigt var det eftersom jag satt med mensvärk :( men hade tagit tablett. Skulle träffa Jossan också, så jag gick till stan från kungsgård (inteså lång men ändo) det hjälpte faktikst :) så jag var utan värk under den tiden på stan, inte så kul om jag gick med verken. Men men, var kul att träffa Joss ialalfall, hon skulle köpa julklappar :) mys! jag är ju redan färdig med alla, så jag unade mig själv lite saker, näspirecing, ett par silver örhängen (runda) och ansiktskräm och sedan en röd tröja från Newyourker :) så nu har man inhandlat lite..

men nu ska jag gå.
Puss!


Buy or not?




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?