Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 79, Skoldags

Tid: 21:07
Datum: 16 December

Hellu!
Satt precis klart på Sunes jul med mamma, jag hittade den på VS i söndags så jag vart sugen på att slå på den förut.
Så roligt och se på det igen, snacka om att man får julkänslor & ett gott skratt åt pappan - Rudolf :D så kul speciellt i julbaket, pulkabacken, snöbolls kriget :D det är en av Sveriges bästa kalendrar som har gjorts tror jag. Den i år är tvärt om :s ingen julkänsla alls <3 <3

Annars idag så har jag faktiskt bytt sängkläder & dammat av lite. Tänkte damsuga och tvätta golvet också, men eftersom vi slutar vid lunch imorgon i skoaln, så tänkte jag göra det då istället :) så jag har något att göra imorgon. Imorgon så har vi ju utvärdering och alla 3-4 mössprovning :D häftigt


Men nu ska jag gå och göra annat
I written more tomorrow, see you so!






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?