Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 78, Skoldags!

Tid: 21.25
Datum: 15 December


Hellu!
Kom precis ut ifrån en varm skön dusch, ska väl snart sätta på mig underkläder och smörja in mig med hudlotion. Så man känner sig ännu mer fräschare. Sen så funderar jag faktikst på att gå och lägga mig, känner mig något trött, har känt mig trött hela dagen iofs, ont i huvudet och nere har jag med vart. Inte min dag helt enkelt.. men alla har väl såna dagar, i think? aja annars idag så har jag gått på stan med Matilda & Emma, vi träffades vid gototeket, pappa skjutsade mig :) när vi var på stan så fikade vi på Coffie House och sen så gick vi till Parfym affären, Matilda skulle köpa en parfym till Gurra i julklapp sen så gick vi till Lagerhouse, sen så kom Björna och hämtade oss.

Aja det är vad jag har sysslat med idag, inget kul som har hänt med andra ord.
Nu ska jag sluta, skriver mera imorgon med ett glatt humör hoppas jag!
Pusshej!










Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?