Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 75, Skoldags!

Tid: 20:40
Datum: 10 december

Hellu alla glada!
Har precis duschat, lr för 20 minuter men ändo sitter fortfarande i morgonrock, ska väl snart smörja in mig i kropps lotion. Har ju köpt en ny lotian en från H&M`s så nu är det dags att smörja in sig med den. Annars så har jag baravart hemma i ca 1 h. Har vart på Athena med Anna, vi var ju på spinnings passet som var kl 18.00. Kul men ändo skit jobbigt, trodde jag skulle ramla av stolen, men jag klarade mig! sen efter en halvtimma så hade vi cirkelträning (olika stationer på överkropps) vilket var inte så jobbigt om man jämför med det passet som vi hade idag. Och imorgon så ska vi på Yoga (: har aldrig prövat det så får se om det är roligt lr tråkigt. Man ska ju passa på när man har frivecka. Träffade Även på Jossan & Becka, Jossan jobbar ju kvällar där :) så imorgon så krm vi ses på Yoga passet :) kul!

annars så har det väl inget hänt så mycket egentligen praktik 08.00 - 13.45, fick göra som vanligt börja med att grilla klycklingarna (klubborna & hel kyckling) sen rebenspjll sedan packa grönsaker, packa matlådorna, blandfärsen/nöt, yes it is all i can do.

Men nu tänkte jag dra
redan torsdag imorgon, dagarna går snabbt när man HAR roligt :)
Puss!



Tack syster för att du tjatade på mig i måndags kväll!
jag är skit taggad!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?