Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 73, Skoldags!

Tid: 20.18
Datum: 8 december


Hej!
Sitter och inte gör någonting just nu, funderar faktikst på att sättta på ett av veckans avsnitt av AA. Men återstår att se ska rippa alla 17 skivorna som är på datorbordet först, hade jag tänkt. Annars så kom jag inte hem för så länge sen, ifos för kanske 2 timmar sedan. Hade vart på stan med Matilda & Emma. Vi fikade på Coffie House, och sedan skulle Matilda köpa julklappar :) trevligt :) kul att Emma var med också. Vi bestämde nämligen att vi 4 tjejerna skulle ha en liten filmkväll på fredag hemma hos mig :) första gången vi gör något, utan alkohol eller? kul ska det bli iallafall.

Annars idag då har jag vart i skolan, idag var det precis som alla andra dagar, svenska, matte, boende då jag lagade kycklingsoppa, även fast jag gjorde maten så tyckte jag att den var äcklig! och så gjorde grabbarna lusekatter till Lucia på fredag :D så mys, nu vill man ha snö. Annars så hade jag  Utvecklingsamtal också, gick bra som alltid. Sen när vi slutade så gick jag & Jenny till mc för att köpa en varsin hamburgare och en liten cola på den. Sen efter det gick så gick vi till IV. Där vi fick göra en juldektration, kul :) och nästa vecka så ska vi få göra en julkrans :) ännu mysigare!

men nu ska jag gå
puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?