Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 71, Skoldags!

Tid:15.29
Datum: 4 december

Hellu Hellu
Har precis städat lite i köket, & anna har börjat med maten (: blir köttfärsås och makaroner. Kul att överaska pappa när han krm hem och kanske även mamma lite. Sen när jag har käkat så ska jag ta en dusch känner mig så jävla ofräsch att ha vart vid en grill hela dagen. Sen så runt 5, så ska jag ta spårvangen till ljura. Ska till Jenny &  Mija, vi ska ju på Carros uppvisning ikväll, i aulan. Ska bli kul

men nu ska jag kila.
skriver mer ikväll maybe :D

pöss!


MODEVISNINGEN - Fantasy!
Detta var så jävla grymt, både sminket, kläderna, & musiken!
JAG GILLADE LÄGET, helt enkelt!










Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?