Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 70, Skoldags!

Tid: 21.26
Datum:  3 December

Hej!
Gör inte alls mycket just nu, släppte precis in Toppis. Han har vart ute och rört på sig lite. Skönt kanske :) det är så bra att han har en pringelhalsband så man hör när han är utanför dörren. Mysiga varelse. När jag kom hem från praktiken så hade jag  ont i huvudet så ja la mig i sängen, och då efter jag hade legat där en stund så kom han upp och la sig vid mig :) sötnos!

Annars ikväll så har jag inte gjort så mycket, visade Anna några gamla filmer förut, det är så kul & ha kvar dom. Saknar den tiden,året 2004-2005. Det var något som var speciellt meddet, jag vet inte vad. Kanske för att man var 14-16, lr att man gjorde roliga saker? jag vet inte vad som gjorde de årerna så speciellt.

Aja nog om det, finns inte så mycket att säga faktikst & Imorgon är den sista dagenpå praktiken, för veckan.
börjar 08.00 och slutar runt 2. Då ska jag hem och fixa lite. Sen så ska jag träffa Jenny&Mija, vi ska kolla på Carros klass uppvisning i aulan, ska bli intressant och kul :)

men nu ska jag gå.
Grattis Jimmy & Lisa på födelsedagen :D
17 och 19.
 
Congrats <3



NU DAGENS BILDER:





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?