Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G



Tjena!

Sitter och lyssnar på Markus krunegård - Jag är vampyr. Börjar tycka att den är rätt så bra nu (: första gången jag lyssnade på den så tyckte jag den dö dålig (: men nu när man har lyssnat på den så är de ganska bra (: medans vissa andra hatar den. Aja ska väl snart gå in i en dusch innan jag går & lägger mig. Redan söndag :/ hatar söndagar! men måste gå & lägga mig ganska tidigt idag. Ska upp tjugo över sju :| men eftersom inte IV börjar än så blir det att sluta vid halv ett imorgon :D så det är ju skönt.

Annars har min helg var ganska lugn, itne så mkt alkohål. Men vart nere på stan eftersom det är augustifesten.
Igår så var jag, syster, mamma, Lena. pappa, Tomas & kollade på BWO (: inte för att jag gillar dom ändo. Sen så gick vi ner till rådhuset för att se på fyverkirerna :D väldigt fint igår var det ju sista dagen på augustifesten, en av de tråkigaste augustifesterna NÅGONSIN! hade mkt roligare förra året :) men men, kanske är för att man har tröttnat på det?

men nu skajag springa ner!
godnatt!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?