Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 9. Skoldags

Hejhej!

Sitter här o väntar på att Hänni ska ringa mig, vi ska till haga & träffa några (: de ska väl tydligen dricka, men det ska inte jag. känner ingen lust & dricka ikväll ÄR JAG TRÅKIG? alkohol är ju inte allt om man ser så ^.^ får se hur länge jag pallar vara ute ikväll, är ngr trött :/ skulle kunna somna nu men men. Annars idag så har jag inte vart hemma så länge, kanske kom hem vid 17.00. Hade vart på stan & fikat & shoppat med Matilda (: <3  var kul, kände som på den goda gamla tiden, som jag saknar :/ ALLA FESTER PÅ HELGERNA, FÖRRA SOMMAREN, KRYSSNING ojoj vi har gjort mycke saker tillsammans som finns i mitt minne, saknar den tiden, var typ en självklarhet att vi skulle umgås.
Men nu har tiderna förändras. Är glad att man har dig vid min sida fortfarande ialalfall, även om vi inte är lika tajta längre.
Aja annars idag så slutade jag tjugo över ett, då åkte jag & Marie Louise till ÖB, ska praktisera där framöver till höstlovet.
Hppas det blir najs, men kommer kännas nervöst de första gångerna, ska praktisera där varje ons - tors.
Det blir bra ska du se MALLAN!

men nu ska jag lägga in lite bilder på mig & tildis.



förra valborg, första dagen vi träffades, första koret på oss! <3


Jossan, Matilda & jag, jag & matilda skulle på kryssning!
apropå Jossan saknar dig med!!! Du, jag & Matilda, de var lixom vi!
Vi ägde alla fester (liteöverdrivet) kanske. Men nu har tididerna förändras.





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?