Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 69, Sommarlov!



Hellu.

Gör inte så mycket just nu, kollade precis på en film med Keira Knightley.
Filmen hette Skruva den som Beckham. rätt så bra film!
men tycker att hon passar med i rollen i Pirates of Carrabean.
Annars idag så har jag inte haft för mig så mycket. Har väl mesta dels suttit här och snackat med trevligt folk (: finns inte så mycket annat & göra när det är regn & rusk ute.
Hoppas att värmen kommer snart, det behövs verkligen. Den här sommaren är första sommaren jag känner mig BLEK! och det gillar vi ju inte! så fort solen kommer fram så ska jag lägga mig på bakisdan & sola "ihjäl" mig! vill få FÄRG, men det är inte bara jag som vill sola & få färg.

Aja annars har min helg vart bra.
I fredags så drog vi ju hem till Matilda och förfestade lite, jag, Emma, Jossan & Sandra.
Sen ungefär vid kvart i 21:45 så gick vi ner till Svenne. Han hade lite folk där. Så vi tänkte dra dit ett tag. Sen vid halv tolv så kom Pöz & de andra för att hämta oss, för att avsluta kvällen hemma hos Figge i krokek. Var väl sisodär. Kunde ha haft roligare. Men kom hem vid 04.00. så stannade ett tag (: 

Sen igår då, var hemma hela dagen & tog det lungt. gick ner till  Annas rum och kollade på en film med Madonna
"Who is the girl?" på femma. Hon fyllde ju 50 år igår så kanal 5 visade några filmer om henne & dokumentärer.
Men filmene var ganska bra ändo (:  HOPPAS ATT HON HADE EN BRA FÖDELSEDAG ialalfall.

Sen senare på kvällen så så kom Emma & Matilda hit. Vi tänkte först kolla på film som Emma hade tagit med sig.
Men vart inte så, för jag kom på den lysande idén att spela spel istället som var hur kul som helst (: man skulle rita det som stog på en lapp ^^ hihi var verkligen trevligt! kul & göra något annat ibland än att bara FESTAFESTAFESTA :D
Tack för för en lyckad kväll gummor!

Och imorgon är det sista dagen på sommarlovet.
Men inget jag tjuter för direkt, ska faktiskt bli skönt
Sista året dessutom, är så skönt & säga ordet SISTA! (: hoppas på ett bra läsår, utan skitsnack & bråk.
Aja ska träffa Emma imorgon iallafall (: får väl se vad vi hittar på, kanske slår på en film? återstår att se!

men nu ska jag dra
tänkte lägga upp lite bilder ifrån helgen.
Kiss!!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?