Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 67, Sommarlov!



Hellu!

Gör inte så mycket just nu, sittter med tandborsten i mun, ska snart iväg.
Dom kommer snart & hämtar mig, Emma alltså.. Vi ska till Jossan i stan (: ska förfesta lite där.
Hon jag, Emma, Matilda & Sandra, kul! utan killar! "girls have fun without boys" men får se vart det bär av sen. Om vi stannar där hela kvällen eller inte (: återstår att se, men hoppas på en bra kväll iallafall (: man vet ju aldrig hur en kväll slsutar nu förtiden :D haha!

annars idag så har jag inte gjort ett skit, tagit det lungt.
Men nu ska springa ner & spotta ut tandkrämen.

Skriver mer imorgon, (eller det beror på hur jag mår imorgon)
Kiss!

Mamma Jessica [Vardag, design, tävlingar, mkt mer]

Jag inredningsproblem i mitt vardagsrum.. Nåt tips?

(Kolla senaste inlägget)

2008-08-15 | 18:20:56 | http://jyees89.blogg.se/
Steph

Haha, ha en nice kväll & helg!

2008-08-15 | 18:24:16 | http://stuffies.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?