Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 65, Sommarlov!



Hellu

Gör inte så mycket just nu skickade precis bilderna på Hanna som jag tog förut på henne.
Var nämligen med henne, Jossan & Sara nyss. Vi var på utebion.  Men stannade inte så länge.
Fanns ingen sitt plats eller jo gräset, men det var ju blött.
Så jag & Jossan stannade inte så länge, seriöst så har det börjat bli skit tråkigt att vara på utebion.
Massor med 16-åringar bara. Ingen man känner igen. Förr när man var 16 år själv så hängde med ju alltid där.
Då kände man ju nästan igen hälften av alla som var där. Vilka minnen (:
Täffade ju bl:a Matte som jag blev tillsammans med 1 månad efter vi hade träffat där.
Men tyvärr så höll det bara 1 år & en månad. Så har rätt så många minnen därifrån, bra minnen!

ananrs idag så har jag bara vart hemma, kollat på Arn - tempel riddaren. var väl ok.
Dåligt slut, men fortsättningen kommer ju på bio, har biopremiär nästa fredag (: så får väl gå & se den då.
Annars så har jag bara tagit det lungt, klippte gräset på baksidan, behövdes!

men nu ska jag gå.
Puss&kram!



Hänni <3




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?