Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 64, Sommarlov!


Hej eller nått!


 jag ser det regnar jag ser regnar, det väl roligt  HURRA!
Eller inte, vill ha sol & värme, snälla gud ge mig det? Ja vill verkligen ha sol innan skolan börjar igen. Börjar ju om en vecka. Då vill man vara lite sommarfin.  Tycker sommarlovet har gått sjukt fort, det är ju bra på ett sätt. Mem men. Gör itne så mkt just nu. Väntar på att Emma skall ringa mig så vi kan dra in till stan & träffa Jossan, ska väl kolla på film & bara mysa (: hihi. Men frågan är när bara. Emma är ju hos Björna just nu, drog väl ungefär vid halv sex.Så får se om det är någon idé o ses sen.

Annars idag så har Emma vart här ett tag, hon kom ungefär vid halv 1. Så har vart med henne princip hela dagen. Tjuvringde till Björna & Figge :D haha ^^ låsades vara någon anann. Skit kul! speciellt när dom inte visste att det var vi. Men lite senare så berättade vi det, & dom tyckte det var skoj (: så det var ju bra!




Jossan and Emma ;D rövslickarna!
<3 <3





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?