Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 63, Sommarlov!



godkväll ^.^

- Siter och snackar lite med folk på msn, ska väl snart sova tror jag börjar bli trötter. Spelade precis monopol med Anna. Men hon vann som vanligt :D hon äger mig på det här spelat ^-^ annars idag så har Emma sovit över  här. Så har mest vart med henne. Vi drog in til lstan för att träffa Matilda & Jossan, gick till fräcka fröken & mös (: satt där ett jävla bra tag. Sen så reste vi oss för att bege oss till H/M, Ica & Vero moda, Matilda skulle köpa en svart skinjacka väldigt fin! :) sen så skulle matilda & jossan hem till Svenne, så då drog jag & emma hem till björna en sväng, för de började spåregna.. så var där tills det hade slutat regnat.

men nu finns det inget mer & säga...

godnatt!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?