Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 60, sommarlov!



Hej.

Sitter här & lyssnar på Ace of base - wheel of love, rätt så bra låt! finns inte så mycket mer och göra.
Kenny & Emma ska snart hämta upp mig, vi ska till marielund & fixa sprit & öl till mig & zassa. Sen så ska vi åka hem till Ems o förkröka lite :) sen vid 23.00 så blir det det att festa i Svärtinge hos någon som pöz kände, hoppas att det blir kul. Matilda & Jossan skulle ju med dit (: wieejhu. Annars idag så har jag bakat bullar (: jättegoa vart dom (: sen medans degen skulle jäsas så hjälpte jag min kära mor & rensa lådorna i köket, vi har så mkt skit hemma :S

men men

eftersom jag inte har något att göra så laddar jag upp bilderna ifrån Skänninge & Vadstena som jag sa igår (:



Bror & Anna




Anna & jag









mor <3







Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?