Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 6. Skoldags



Hej igen!

Nu är jag tillbaka igen (: sitter här och snackar med någon från götet, snygg överkropp som fan :D vill ha (a) ihih.
men men får drömma vidare ^^ aja annars idag gick ju jag till 15.00 idag, då promenerade jag (: som sagt. Men hann bara gå till haga skolan sen så började det regna så tog soårvangen den sista biten (:
synd att jag inte hann gå hela biten, men om det itne regnar imorgon igen så ska jag gå imorgon bitti ^.^

Annars så fick ajg veta idag att syster har slutat röka :D glad!
sen sa mamma nått som jag inte trodde på, att hon också skulle sluta röka! :D ännu gladare blir man ju.
Hennes jobb har beslutat att man inte får röka på arbetsplatsen (:
hoppas att det går för dom nu, att de inte börjar röka igen!!

hihi, men nu ska jag gå.

Puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?