Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 59, Sommarlov!



Hej & ho!

Nu är jag här igen :) kul va? nevars ^^ sitter vid msn & snackar med lite folk över msn & lyssnar på låten way into love, jätte fin låt :) såg på en film igår & då var denna låt med, vill ha den på datorn, ska försöka hitta någon som kan ladda hem den, men innan dess så får det bli youtoube (a) annars idag så har jag, sis, brors, Anna & mamma vart i skänninge marknad :) är ju sveriges största & äldsta marknad :) så tyckte det lät roligt så jag hängde med. Hittade faktiskt 2 leggins för 100 kr :D så köpte de, de var ju såna jag har letat efter inne i stan, men ej hittat några, så köptede direkt & de sitter perfa (: så nu har jag äntligen fått de jag vill ha ^^ var också tivoli också. Men känner att jag har vuxit ifrån det där. iallafall när de krm såna karuseller, men mina favorit karusseler är Flumerider, Kålorado & berg & dal banor (: i gbg (: men har inte hunnit åkt det i år :/ får väl bli nästa sommar eller nått hehe nog om mina favorit karusseller, sen när vi hade gått färdigt på marknaden så tog vi bilen till Vastena (: kanske kul för Anna & se vadstena också (: käkade den på någon äcklig pizzeria, lämnade hälften. Sen så gick vi runt där vid slottet & pratade om att sist vi var där var när Tina tog studenten för några år sen :D o lekparken jag tappade min tamaguchi var kvar ^^ alltså inte tama... utan lekplatsen.
Haft en bra dag idag (: tur att man hade tur med vädret iallafall (: inget regn alls (y)

men nu tänkte jag avlsutta dettta ointressanta inlägg.
krm väl lägga ut lite bilder från dagen imorgon för idag orkar jag inte det (:
& imorgon är det fredag (: wieehu! :)

Puss & kram




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?