Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 56, Sommarlov!

 
god kväll .
 
Gör inte så mkt just nu, glodde precis runt lite på vimmelbilder ifrån otten, känner att jag måste ut någon dag :) kanske med Hänni? :)  måste snacka med henne.Vill ju hitta på något riktigt kul innan skolan börjar.
Är ju bara denna veckan & sen nästa, ska bli kul faktikst, träffa alla, & sen det bästa av allt! sista gången jag krm sitta i den aulan över huvudtaget. Underbar tanke! hihi. Annars så  körde jag, Syster & Bror monopool. Johan vann överlägset :D han hade ungefär alla gator (: illa! men det var kul ändo (: nöjet som räknas :) men körde det lite tidigare ikväll också, då vann Anna över mig 2 gånger :D haha I know, i am a looser (y) annars idag så har jag inte gjort så mycket, vart hemma & tagit det lungt, suttit här ^^ finns inte så mkt o göra när regnet öser ner! hoppas att det blir lite fint innan skolan börjar.

men nu ska jag dra.
Pöss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?