Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 3, Skoldags!



Gomorgon!


Sitter här i data salen med Emma, skulle egentligne ha haft handel nu.
Men vikarien kom inte :) var väl någiot missförstånd lr nått, men det gör ju inget (:
men börjar vid 10 igen, men vet inte vad vi ska ha då, har inte lärt mig schemat än,
Men det gör jag väl så småningom (: hihi! aja ananrs så händer det itne så mycket för tillfället.
Slutar ganska tidigt idag med, tjugo över 2 (: skönt! då om det inte regnar så ska jag nog promenera hem (: så skönt!
Sen ikväll så blir det väl att dra in till staden för att kolla på fyverkier (: blir nog med Sis & Sofie.


men nu ska jag gå
får se om jag skiver mera senare idag.
Puss!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?