Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 2, skoldags.



Godkväll ^^

Blir väl inte så långt skrivande idag ska snart hoppa mig isängs, egentligen önskade jag att jag var ledig imorgon så jag kunde vara ute & festa!! det är ju första dagen på augustifesten så (: mkt som händer i stan just nu, Tivolii, Fyverkirer (: men som tur är är det mesta på fredag & lördag (: så tar igen allt då. Men men ett tag så var jag på stan iallafall.
Var & kollade på på Rix fm ett tag med Matilda, Emma, Jossan, Martin & Jossans lillebror. Var väl kul! men såg inte så mycket, men sånt ska man ju inte räkna med när det är såna här festivaler. Men man såg lite iallafall (; men sen så gick vi efter att Velvet hade uppträt, hade velat se Brolle & Nordman, men jag orkade inte stå :D hih. Annars idag så jag gått i skolan. Började halv tio & slutade halv 2, då gick jag på stan ett tag med Jenny & Ida, trevligt!

men nu ska jag dra!
skriver imorgon!
Godnatt!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?