Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 1, Skoldags



Hej hej!

gör inte så mkt just nu, sitter & o snackar med Matte, vilka minnen vi har & allt (: hihi!
Fina minnen! annars så gör jag inte så mycket. Ska väl snart lägga mig i sängs tror jag.
så man orkar andra dagen i skolan, ska bli kul att sätta igång igen ^^ säger jag nu, men om sisodär 4-5 veckor så kommer jag säkert ta tillbaka de orden :D men men, idag d, hade sällskap med Jenny idag till skolan.
Första var ju att gå i aulan och lyssna på rekton & sedan vara med klassen. Fick bla busskort, kalender, lite papper.
Alltid bra och ha, speciellt busskoret som man får grattis, uppskattas verkligen! (: aja gick ungefär vid halv 1 idag, så denna dag var ju soft, då promenerade jag, Jenny, Dia & Ida till Coffiehouse, skulle fika där :D tog min efter längtade toest (: mums vad gott det är! sen så gick vi till Onoff, skulle köpa mitt efter längtade headset (: sen efter ett tag så så träffade jag syster, hade lovat henne att köpa en bh på newyourker (: snäll syster man känner sig då ^^ men vart chockad när vi berättade att du var gravid :| men kändes skönt att du kommer få hjälp <3 MIN ÄLSKIPÄLSKI SISTER! sen lite senare så kom Anna på att hon var svinhungrig så bjöd henne på Mackedonken (: jag var ju mätt så det vart bara en glass med cola topp, ÄLSKAR COOLA SÅS! (:  sen så gick vi in på H&M o köpte raklöder, rulon, & ögonbryns pänna & ett halsband åt sis! (: erkänn att jag är snäll? :D  ska ju passa på att när man har pengar (. & mer krm det bli på måndag, typ 4 tusen hehe, lite men men :P sen så drog vi hem. & kollade på en film som hette bröllopsfixaren med Jennifär lopez, en väldigt bra film.

men nu ska jag gå, får se om jag hinner skriva imorgon.

Rix fm är ju imorgon (: ska kanske gå & kolla på den med Matilda, Emma & Jossan (om jag får dvs.)
De kanske vill vara för sig själva :D vad vet jag? men ska iallafall träffa Emma efter jag har slutat.

men bye:)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?