Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080429 Tisdag

image76


- sitter i skolan just nu. Vi har precis käkat, var skinka & potatismos, ganska gott. Innan det så var jag nere på stan och gick till kupolen, skulle kolla om jag får sommajobba där. Och det fick jag :D börjar vecka 29, 14 juli =) perfekt. Har man haft  ledigt  ett tag :) ska bli kul & tjäna lite extra till hösten & vintern :) kuuul! thats to be good. Plus att man får aktivetsbidraget också :) kul! aja om 15 min så ska vi ha engelska, tråkigt som fan.
Men vill lära mig mer engelska så man kan åka mer utomlands. Mem men, efter engelskan ska vi HA-programmet gå till hagebycentrum ska kolla lite på produkterna i mat affärerna, blir väl kul kanske? :O blir en sen dag idag, slutar 16.00. Sen får jag se vad jag ska göra, ska hem iallafall. Kanske sola om solen skiner lika starkt som nu :) ska bli skönt!



- Men nu ska jag sätta punkt. Och imorgon är det valborg också (: hoppas det blir bra!

puss and goodbye

image77






 





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?