Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080428 Måndag

image71


Hej!

sitter i datasalen just nu, har precis käkat med Diia, Cladd & Emma. Var köttbullar & makaroner, dög! ska snart dra ner till eber. Men måset först vänta på Julia & Emma. Vi ska ju till bråvalla och köra på det där trafiks kunskap            frågrona. Gick itne så bra förra gången :O haha! aja denna veckan krm blir ganska bra går ju bara idag & imorgon i skolan sedan ska jag ju praktisera, sen är det valborg & första maj :) i like it!


men nu ska jag sätta punkt. Får väl se om jag skriver mer senare idag. Återstår att se.


FRÄSCHA BILDER:


image72
MÄRKS ATT DET ÄR VÅR :D och snart om 6 veckor är det sommarlov :) I LOVE IT <333




image74


image75




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?