Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080424 Torsdag



Hej hej.

Gör itne så mkt jsut nu, snackar lite med folk på msn. Fick nyss veta att jag inte kan komma på den där maskeradfesten imorgon : / segt. Men men, är man inte bjuden så är man inte. Ananars idag så har jag vart på min praktik plats som vanligt, idag var det lika mycket folk som det var igår.  Men men, fick slutade lite tidigare idag ialalfall, tjugo över två. Då drg jag hem och la mig direkt i solen :) så jäkla skönt, låg väl där i ca 50 min. Sen så kom Kenny&Emma upp mig, vi skulle nämligen till maskerad affären vid kungsgatan. Var skit svårt o hitta något i sin egna storlek. Hoppas att Emma hittar något imorgon när hon ska ner.

men men blir itne så mkt o säga..



kiss and goodbye!

image40




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?