Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080423 Onsdag



Tjo.
Gör inte så mycket just nu förtillfället. Satt precis vid tv:n och kollade på frusen kärlek på 5:an är typ som "Bonde söker fru" fast det spelar uppe i norrland. Annars så har jag bara tagit det lungt ikväll/dagen. Men vart en timma övertid idag på praktiken, var så mycket o göra. Men ska egentligen inte klaga eftersom det är så fint väder :) VÅR! men men, gick till min praktik idag :) skönt o få röra på sig i vårvärmen! ska nog gå imorgon med om det är fint, men engligt metralogerna så ska det bli fint tills på fredag, men hoppas att det blir lika fint ilhelgen också :) då ska jag sola som innefan.  annars så finns det ingenting att säga om.

Kanske ska träffa EmmaDavidsson imorgon istället. Ska hänga med henne till den där maskeradaffären och kolla om det finns något som passar mig :) kanske ska hänga med på Emelies maskeradfest på fredag. Hoppas verkligen att jag kan hänga med :) annars så vet jag inte vad jag ska hitta på . Etersom Tarro&Jossan ska upp till sthlm, Tarro ska ju till Idolut tagningarna hoppas verkligen att du krm med gumman!

men nu ska jag sätta punkt.
image63 and love!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?