Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080417. Torsdag



- blir ett hastigt inlägg, har precis satt mig här. Är snart sovdags känner jag. Såg precis på efterlyst, om den mördade flickan Engla, förstår itne hur den där äckelgubben får leva? :O nått straff borda ghan väl få? förutom att sitta inlåst i lås & bom 3 mord hallå? :S aja annars idag så har det väl vart som alla andra dagar, up, till praktiken , sen hem. Men när jag kom så gjorde jag en socker kaka : ) var så förbaskat sugen på att göra en :D så det vart till o göra en. Brorsan kom ju hem idag också, så det passade ju bra, den vart så goood :) mumma!!

hmm finns väl inte direkt mer o säga egentligen, skönt att det är fredag imorgon.  Ska träffa Emma och ngra till imgon vi ska vara hemma hos någon o kolla på film & äta lite gott :) bara vi tjejer! blir nog kul!
^^

men nu ska jag sova, puss!

image58





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?