Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080411, Fredag




ovanligt att jag sitter och skriver så här sent på fredags kväll när jag brukar festa så här dags :O men vart inte så ikväll, sket sig : / aja har vart o pratat med mor & far om  thailand, hur vi hade dt o så :) ananrs så har jag vart med Emma, vi var med kenny o co. Men var inte där så länge alla andra nötter skulle på krogen :/ trist men ändo skönt, var ändp trött o så, annnars idag så har jag vart i skolan, tråkigt som vanligt. Men idag så kom ju Ulla dit, hon är ju pensioneradm så hon kom o ville hälsa på :) trevligt""


men nu ska jag sova!
pussosmek!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?