Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080409, Onsdag



Godkväll!

Har precis målat naglarna röda. Den andra färgen som var på innan hade nöts bort. Så var dags att ta bort det gamla och måla nytt. Annars så sitter jag & softar vid msn, fast ingen skriver nått förtilffälet :) men lika bra är ganska trött ändo gick in på datan för att skriva här o bilddagboken. Har inte vart hemma så länge har varit i klocket hos Sanna&Sofie. Var o firade Sofie, hon hade fyllt 18 . :) var trevligt, god smörgåstårta :) sen annars idag så har jag fått gått tidigare ifrån min praktik, eftersom jag var tvungen o dra till tandläkaren för & göra en undersökning gick bra. Hade inga hål så det känns bra att man inte behöver gå dit mer för i år, om det inte händer nått dvs. Sen så hag jar träffat Emma&Björna, han skulle till systemet o köpa dricka till oss som vi ska ha till i helgen :D (H)
Annars så har dagen varit bra, synd att det har varit/är så målnigt & regnigt, vill ha soool&värme!

men nu ska jag sätta punkt.
Pusshej!


image28




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?