Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080407, Måndag



Tjena agian!

Gör inte så så mkt, gick precis och tvättade bort sminket och borstade tänderna, är snart sängdags , skönt!
är verkligen svin trött. Annars så gör jag inte så mkt. Sitter o snackar med Emma&Angelika :) hihi!  annars idag så har jag vart i skolan som vanligt, en ny start på vecka, nya tag! aja idag så det väl inte hänt så mkt i skolan, Diia fyllde ju 20 år :D vill med bli 20, (a) systääääämet! (Y) men men är nåra månader kvar :D hihih. Sen efter skolan så drog jag upp till eneby centrum och träffade Emma&Natha. Vi skulle grilla :) så fint vårväder idag! man fick ju faktiskt sommar känslor! aja först så gick vi in på centrum för att Nathas&Emma kompis Elin kom, så hon skulle köpa lite lättöl till dom! sen så gick vi till enebypark där, och satte oss på gräsmattan! oh! vill ha sommar!! men är inte så långt kvar  nu! sen efter det så träffade vi björna ett tag, åkte lite bil :) kul! älskar o åka bil med bra musik :D

men men blir inte så mkt idag, men lägger in ngra fräscha bilder.

puss!




412565-48



412565-49
Jag var inte berädd på bilden, så drf ser jag lite konstig ut, pratade med pappi!


412565-49


image50¨
HAHA BÖRNA!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?