Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080406, Söndag

 

- Hejhej!

Gör inte så mkt just nu, har precis satt mig här, har precis duschat, sköönt! annars så har jag vart med Emma :)
 vi var hemma hos mig o bara softade, förväntade oss att åka lite bil med björna men ikke sa nikke, han träffade sitt ex iställlet, tråkigt! man kan ju säga det lite tidigare. men men! annars idag så har jag vart i Johans lägenhet :) fint han har fått deT :D vardär ett tag, sen så åkte vi o försökte få tag i några bar stolar till hans kök, vi kollade in nordik, EM, Möbler, Kurata, m.fl. Var på willys med.


image45
Thailand, i miss it! <3

 



annars så har det väl vart lungt.

Annars ihelgen så har jag & Emma, vart i örebro med björna & hans kompisar. Var väl kul, men synd att vi misssade racet :D hehe! sen ifredags så festade jag först med Matilda, drog till någon grekern, sen vid elva så mötte jag sis, sofie & Camilla, väntade på att Emma&Chrille skulle komma & hämta oss, vi skulle ju nämligen till festen i krokek, jossan o björna o m.fl var ju där :) skojigt :D men vart lite problem att komma hem sen, men som tur var så kom Henke & hämtade oss :)

men men, blir väl inte så mkt mera, känner mig ensam, far,mor är ju i johans längehet..
men ska väl sova snart typ.

skriver mera imorron!!
pusshejs




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?