Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 230101 - 2023!!

 - Temperatur ute: 2+
 
 
(Lånade bilder från facebook) 💥🎆
 
Gott nytt år bloggen!
  
Mitt nyår började med att man umgicks lite med Simon innan han begav sig till sitt landställe. Jag själv drog hem till föräldrarna där min bror med familj var. Vi käkade köttbit, potatisgratäng med rödvinssås och vitlöksbröd.
 
Sen runt 18 kom syster med familj vi grillade mashmellows och sen gick vi ut till fältet och smällde lite raketer för dom små. 
 
 
 
Sen lite senare när barnen hade lagt sig så spelade vi spel och käkade ost och kex.
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?