Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110330 - time to sleep and go to the bed!

time to sleep and go to the bed!

Hellu hellu!
Nu har jag kollat klart på big brother och denna vecka har dom fått uppdrag att vara stand up komiker. Det ska nämligen toasta varandra och Annies toest på made var ju så jäkla klockren men kanske bli för hårda ord. Det såg ut på Madde som om hon tog illa upp.

Nu sitter jag i källaren och ska snart tvätta bort sminket, borsta tänderna och sedan hopps i sängs och börja ladda om inför veckans sista arbetsdag för jag tog nämligen ut en mjukdag på fredag för att kunna vara med och fira min tjejkompis Matida som fyller 20 år.

Det ska bli så grymt kul och det kommer vara lika kul på lördag eftersom det ska vara förfest hos tess och sedan beger vi oss till puls. Jag har redan börjat tagga!!

Nej nu ska jag ta mina onda ben till badrummet, hörs imorgon!


lisa

Efter skolan igår sov jag och tittade på tv, hehe. gjort idag ?

2011-03-31 | 16:34:31 | http://lisastromvall.blogg.se/
s a n d r a -

haha klockren roast till madde altså :D haha

2011-03-31 | 17:16:56 | http://ssandraf.blogspot.com



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?