Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110314 - Tusen gånger starkare



Hejsvej!

Den är förmidadgen har jag bara spenderat vid tv:n. Har kollat på tusen gånger starkare. En svensk film som var på bio förra året och den var inte direkt bra faktiskt bara massa gap och skrik. Men man minns ju hur det var när man gick i högstadiet.

Det utspelades nämligen i en skola och då brukar det ju vara mycket gap och skrik så man får huvudvärk. Jag minns att jag ofta fick huvudvärk när jag gick i högstadiet. Men det vart bättre i gymnasiet. Men jag har många goda minnen från högstadiet.

Nu kom min syster hem så nu ska jag umgås med henne! :)

EMELIECATRINE

Idag jobbar jag som sagt... Men nu har jag rast =)

2011-03-14 | 13:09:12 | http://emeliecatrine.blogg.se/
soojoo!

Hoppas du får en bra start på veckan :)

2011-03-14 | 14:32:36 | http://soojoo.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?