Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100214 - 21år

Tid: 20:15
Temperatur ute: - 6 minus

Hej på er!
Hoppas ni har haft en underbar alla hjärtansdag. Själv så har man jobbat sen när jag kom hem så fick jag lite presenter utav min syster och min mor och far tyvärr så kunde inte min bror och Anna komma eftersom de är sjuka och jag känner inte att bjuda hit släkten när vi har vart sjuka. Men vi ska ialalfall bjuda hit brorsan och Anna nån annan dag för att fira mig. Egentligen skulle vi ha gått på bio men det får bli en annnan gång kanske ska på bio i helgen med K men får se. :)


Miss C

Malin: Vi kom 2:a!!! ^^ Helt okej, men ja... Vi hade behövt komma 1:a för att gå upp en klass, haha!!! Typiskt.... ;P

2010-02-14 | 21:24:49 | http://missc.devote.se
simone

Så vackert :D

2010-02-14 | 21:46:42 | http://fattybom.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?