Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100204 - Torsdag

Kl: 17:52
Temperatur ute: -5

Hejsvej!
Har ni haft en bra dag? själv så har man haft en lugn och skön dag. Just nu så sitter jag i vardagsrummet och har tv:n och där visas förkväll. Och så springer Toppis runt och leker med sig själv, haha så gullig! varje gång han har vart ute så blir han alltid så himla pigg och på bushumör, ni ska se han alltså, haha! <3 Love!

Annars så blir det väl att vara hemma resten av kvällen. Föresten så gick spårvagnarna som vanligt, min syster ringde mig i morse och sa att dom gick, så jag slapp gå till jobbet :) och imorgon är det fredag och då kannske det blir en utång med syster och vicky för Paradise deltagarna kommer ju till Otten/palace, hehe!

Nu ska jag äta, hörs sen! kramar!

Michaela

förkväll är så himla bra :)

2010-02-04 | 18:14:31 | http://citytjejen.blogg.se/
simone

Godnatt Malin, hoppas du sover riktigt gott och får en fin fredag.. helgen på ingång :D

2010-02-05 | 01:24:08 | http://fattybom.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?