Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090927



Hellu Hellu!

Sitter och lyssnar på Shakira - she wolf, väldigt bra låt. Ska väl snart gå in och duscha för jag o mamma ska snart åka iväg och handla lite på maxi. Behövs köpas lite.  Annars idag så blir det nog lungt. Är ju rätt så trött efter helgen. Igår så träffade jag ju Tess, vi drog hem till Jesper, fast där stannade vi inte så länge. Vi drog till otten. Vi skulle möta Tess så kallade pojkvän och hans kompis. Var väl rätt så okej där. Men som sagt gillar mer palace. Mer moget folk där. Men det är ju rätt så skön musik på otten trots allt, och så träffar man alltid på folk man känner, vilket är ju kul på så vis.
Men stannade inte där så länge, kom väl hem tjugo i två eller nått, i think.


Bilder från helgen, kommer later.
pösss!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?