Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 39, Sommarlov!



Nu är jag här igen!

Japp det är jag. Har haft en riktigt bra dag idag (: träffade ju Matilda på stan ju. Vi fikade på fräcka fröken och sen så sprang vi in i H & M för att jag skulle köpa en mascara. Sen så gick vi till Europen (vet inte hur det stavas) det var ju stor rea där, köpte två halsband för 30 gånger två. Sen så köpte jag ett par örhängen också (: hihih! snacka om FYND! sen så gick vi ner till Newyorker hittade en svin söt topp där, en grön :) ska nog köpa den nästa vecka i think. :) sen efter ett tag så vart vi törstiga så vi gick ner till nån glassställe o bad om vatten, snackade om himmel & gjord, trevligt. Sen så hängde jag med Matilda ner till buss centralen, för hon skulle åka till Nyköping. Hon ska ju jobba imorgon, moneymoney! :D sen när jag kom hem så värmde jag på mat, Anna & Henke kom förbi ett tag, trevligt! sen när de hade dragit så satte jag på Pirates of Carribean :) men såg inte på hela, ville se på  SOMMARKRYSSET :D hehe, nöt jag vet men tycker faktiskt det är kul ibland. Sen så ringde Emma o frågade om jag ville hängam edh enne till Linda i Svärtinge, men orkade & så var det sent + att jag inte har någon dricka lr jo två cider men det måste jag ha imorgon! hoppas verkligen inte att regnar imorgon kväll :) hihi ! men återstår att se.!

men nu känner jag att det här inlägget får räcka.
Skriver imorgon!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?