Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 37, Sommarlov!



JAG ÄR TRÖTT!

yes i am, sitter här med tandborsten i mun & ska snart väcka min far. Han ska vara hygglig att skjutsa mig till jobbet idag :) snälling!! näst sista dan idag :D ska bli så skönt att slippa att kliva upp så tidigt varje morgon! sen efter jobbet så ska vi till swebank för att fixa ett nytt  bankomat kort, & då ska jag ta med mint "pengar rör" som jag har sparat i ett år nu? tror jag det är. Har ju två rör, men ena är inte fullt ännu. Hehe


Igår då, drog jag ju till utebion med Jossan & Hanna. Mötte Hannis vid söder tull. Sen när vi var vid väster tull så träffade vi Tarro :D de satt utepå balkongen så hon gick ner & snackade med oss till Jossan kom med spårvangenn :) hoså nu vet man vart hon bor. Sen när väl Jossan kom då gick vi till utebion, var massor med folk, träffade Kimazo & Clad där (: kuligt! sötingar båda två (: men filmen sög ju, någon jävla japansk tecknad. Sen så träffade vi någon linus som körde oss med bil :P skulle till någon Andreas på kungsgatan, men drog aldrig det, var så trött plus att jag jobbar.... Vet inte om Jossan & Hanna drog dit efter att Linus hade kört hEM MIG?

aaja nu ska jag g
puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?