Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 36, Sommarlov!



Hej hej :)


Sitter & snackar  med Hanna på msn, & sminkar mig. Ska till utebion idag, med Hanna & Jossan. för andra gången för iår. Hoppas denna film är något bättre än förra :D annars så gör jag inte så mkt, lyssnar på musik.  Ska väl snart kolla på spårvagn,

Aja imorse skrev jag ju att jag skulle kolla på mobil efter jobbet med mammi, men vart itne så. När jag skulle ta ut pengar så kom jag inte på vad min pinkod var, så jag tog det lösenordet som jag har på allting. Men de var fel, så jag spärrade det. Men så fort jag fick det beskedet så kom jag på vad min pinkod var, & den krm jag inte säga här :D haha, så jävla klant av mig, så jag o pappa lr vem det nu blir ska till banken & be om nytt (: hehe & så ska jag lämna alla mina små mynt som jag har (: nya mobilen får vänta tills nästa månad.... för då har jag ungefär 10 tusen :D:D jag blir RIK!! yeeah.

men 2 tusen ska mamma o pappa ha för att jag bor här...

men nu ska jag jalla.

skriver kanske senare ikväll.

Pusspuss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?