Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 29, Sommarlov!



Tjuu!

Sitter & lyssna igenom alla låtar jag har fått av Becka & Anna, vissa är skit bra, vissa är mindre bra. Så ska nog kasta dom som är mindre bra tror jag. Annars så siter jag o snackar med Becka på msn, vi snackar hur bra det är med bdb o så :)  tror det inte blir så långt inlägg idag, krm inte på något att skriva.

Men är glad för att solen skiner iallafall :d hoppas att det hålleri sig till helgen :) för då LOVAR jag att jag ska steka!
innan jag drar till Linköping med Tess (y) söttsött.

men nu ska jag sluta, puss!

skriver väl imorgon eller?.... jo det gör jag :D

Kiss!

Varje gång så blir det samma sak.
I like you!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?