Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 27, Sommarlov



.... Sommarlov?!? är väl mer som en regnig dag på höstlovet. Varför kan det inte vara 29 grader o sol som det är resten av europa? Så jävla typiskt. Man blir ju mer avis när man vet att Jossan är ju nere i Kreta just nu, & solar & badar. Medans vi här hemma får sitta inne o inte göra nått :/ URSCH!  men iofs gör det ju inget att det är dåligt väder när man jobbar, man är ju ändo inomhus. Så man har ju inte dåligt samvete för det. Men man får mer & göra när det är sånt här väder. Blir väl så resten av veckan också, kan jag tro.


Annars så gör jag inte så mkt, är något trött. Vill inte sova, för då krm jag inte kunna sova sen.
Sitter & lyssna på en as fin låt, E-rotic - The power  of sex, sitter & tänker på en viss person när jag lyssnar på den :) :$'
Vill träffa dig! men medans så vill jag inte känna så som jag gör. Vill inte slösa bort tid på nått som aldrig krm hända.

Hade ialalfall en jävligt bra helg :)

- Fredags, var ju vi hos Alexandra i ektorp igen :) var ju där med  Danne, Jossan, Alex, Anna & Sofie. O så var det ju annat folk hos henne också. Hade jävligt kul spec när vi dansade, kul att Matilda kom också.  Sen lite senare runt halv tolv så hoppade jag, Danne, Alex & nåra andra i poolen & så klart är jag ju så jävla klantig att jag lägger min mobil vid pool kanten :/, märkte inte det förens en kille kom & frågade om det var min mobil som låg i vattnet :/ fy fan vad arg & ledsen jag vart, men det var ju mest för att jag var så onykter också. Sen så tjatade Matilda om att jag skulle hänga med henne hem till henne, så jag fick vara tvungen & göra det, men ville vara kvar!, hon som är tråkmåns inte jag :D

  
 



    
 

 
  

    
 

                                                                              


- Lördags, vaknade med att jag hade ont i huvudet hemma hos Matilda, men gick över ganska snabbt :) vi hade inget & göra, så vi bestämde oss för att dra ner på stan en sväng, o käka & kolla efter en mobil åt mig, hittade en faktiskt (: en lila på onoff, 1 800 kr, inte allt för dyrt va? sen lite senare så snackade vi om att vi ville göra nått kul än att bara festa, så då kom jag på den smarta idén att bowla, så då ringde vi till Alex & Danne och frågade om de var sugen på det också, det var dom, så dom hämtade oss utanför matilda runt halv nio. Körde bowling till halv elva ungefär, sen så skulle grabbarna hem till Alex & kolla på någon film & svulla i sig läsk & chips! :) mysmys. synd att vi inte frågade om vikudner hänga med. Men skulle väl ha blivit så om jossan var med.

                


nu har jag laft alldelles för många bilder, känns det som men det får duga,
Hoppas det blir ännu roligare nästa helg, för då ska man till Linköping på lördagen, men fredag då? (:


Nu ska jag dra, puss puss!

skriver mera imorgon!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?