Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dags för att bli förskyld igen då : /



..... japp vakande idag av jag hade lite ont i halsen och snorig men dock inte så mycket. FAN! om man blir sjuk igen :/ tredje gången på hela den här hösten/vintern isåfall, men ska försöka hålla mig inne tills skolan börjar iallalfall.  Hmm sitter för övrigt och lyssnar på Cascada och snackar med lite godingar på msn =) trevligt! blir väl och hålla mig inne idag tror jag, kanske ska träffa Matilda men får se hur det blir. Annars innan jag satte mig här så kollade jag på någon film på svt, "piskvakten" lr nått sånt. Sov ganska länge idag till halv tolv tror jag, vart ganska sent inatt. Drog ju till Syrran & Henke, satt och drack lite och snackade, mkt trevligt =) vi var inte så många.




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?